Baumit DuoContact ragasztó homlokzati EPS ragasztáshoz - 25kg/zsák

Raktárkészlet: VAN
Baumit DuoContact ragasztó homlokzati EPS ragasztáshoz - 25kg/zsák
Árinformáció:
Az ár: bruttó Ft / zsák ár. Érvényes: 2021. OKTÓBER 29.-IG, vagy visszavonásig!
2 250 Ft ( 1 772 Ft + ÁFA) / zsák
Egységár: 90 Ft ( 71 Ft + ÁFA) / kg
zsák
zsák
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
AJÁNLATKÉRÉS
Részletek
Termék paraméterek
Vélemények
MEGRENDELÉS - FIZETÉS - SZÁLLÍTÁS folyamata
Részletek

Cementbázisú por alakú ragasztó EPS 80 FEHÉR homlokzati lemezek ragasztásához és tapaszolásához, valamint az üvegszövet beágyazásához. (Grafit és XPS lemezekhez nem javasolt)


Kiszerelés: 25 kg / zsák, 48 zsák/ raklap.


 

Termék paraméterek
Alkalmazás
Homlokzati EPS lapok ragasztásához.
Anyagszükséglet
kb. 8 - 10 kg/m2
Kiadósság
kb. 2.5- 3 m2 / zsák
Vízszükséglet
kb. 6- 7 liter / zsák
Raktárkészlet
VAN
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
MEGRENDELÉS - FIZETÉS - SZÁLLÍTÁS folyamata

MEGRENDELÉS folyamata:

- webshopban  

- e-mailben: iroda@szigetelesvasarlas.hu címünkre

- telefonon:  +36-70-77-99-377 telefonszámunkon

amelyik Önnek kényelmesebb.

A megrendeléshez szükséges információk:

- termékek, méretek, mennyiségek pontos kiválasztása, megadása (csomagolási egységekre kerekítve)

- számlázási cím (a cím ami a számlán kell hogy szerepeljen)

- szállítási cím (ahova a termékek szállítását kéri, amennyiben szállítással kéri rendelését)

- kapcsolattartó neve (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban őt keressük)

- kapcsolattartó telefonszáma (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban ezen a számon hívjuk munkaidőben)

- átvevő neve és telefonszáma (amennyiben a kiszállításkor jelen lévő személy más mint a kapcsolattartó)

FIZETÉS:  DÍJBEKÉRŐ – FIZETÉS – ELŐLEGSZÁMLA folyamata

  1. A megadott adatok alapjánDÍJBEKÉRŐ-t küldünke-mail-ben 24 órán belül. Kérjük ellenőrizze le a promóció- és a spam email mappáját is, ha nem találja. Néha sajnos oda kerülnek a leveleink. A díjbekérő tartalmazza már a fuvardíjat, a csomagolási és egyéb költséget is (dryvit ragasztóknál, cserepeknél). Ha változás van a megrendelés tételeihez képest, akkor felhívjuk Önt.

A díjbekérőt emailben küldjük az utaláshoz, befizetéshez szükséges banki adatokkal, összeggel, hivatkozási számmal.

  1. FIZETÉSI MÓDOK:

- előreutalással díjbekérő alapján

- készpénzes befizetéssel központi irodánkban (Győr, Kiss Ernő utca 1.)

- készpénzes befizetéssel Duna Takarék Bank-os vagy OTP-s számlaszámunkra.

A helyszínen a sofőrnek nem tud fizetni.

  1. ELŐLEGSZÁMLAa beérkezett összegről

Utalását vagy befizetését követően (a pénz számlánkra beérkezése után) előlegszámlát állítunk ki a megadott számlázási cím alapján.

Számlázó programunk emailben küldi Önnek az előlegszámlát, FIZETVE megjelöléssel. Ezt követően Önnek az áru érkezéséig további teendője nincsen.

 

CÍMRE SZÁLLÍTÁS – ÁTVÉTEL folyamata

  1. GLSfutárszolgálattal történő szállítás esetén (kisebb csomagoknál csak, hőszigetelést nem vesz fel a GLS)a rendszer automatikus értesítést küld a várható érkezésről.

A feladást követően a csomagok 24 órán belül érkeznek a megrendelőhöz.

  1. A címre szállításról, átvételről előzetesen egyeztetünk Önnel.Amennyiben lehetséges, igyekszünk az Önnek leginkább megfelelő szállítási/átvételi napot megszervezni.
  2. A kiszállítás legtöbb esetben nagyobb autókkal történik.(7,5t-s vagy 12t.-s autókkal) Általábanponyvás felépítménnyel.

  

 

Amennyiben a behajtáshoz engedély szükséges vagy nehezen megközelíthető (belógó ágak vannak az út mentén, keskeny az út, domboldalon van a szállítási cím) kérjük előre jelezze nekünk a szállítási nehézséget!

  1. A szállítás napján azérkezés előtt a sofőr keresni fogja még.
  2. A szállításkora sofőr mellett rakodó ember nincsen. A lepakolásban segít a sofőr, de az átvételkor segítséget kellene szerveznie, kérjük ezzel kalkuláljon előre!
  3. Az átvételkor a sofőr átadja aszállítólevél egy példányát, egy másikat kérünk aláírni, leigazolni.

 

VÉGSZÁMLA a folyamat lezárásakor

- a kiszállítást követően 0-ás végszámlát küldünk emailben, amennyiben az előlegszámlán szereplő termékek nem változtak, módosítás (kiegészítő rendelés) nem történt.

- amennyiben rendelésében változás, módosítás (kiegészítő rendelés, raklapok elszámolása) történt, akkor a végszámla összege nem lesz nullás. Az elszámolószámla alapján további utalásra, befizetésre lesz szükség. Mi az elszámolást követően a mínuszos számlákat általában aznap teljesítjük.

- Az előlegszámla és a végszámla együttesen fogják majd a rendelését, befizetését igazolni. Elszámoláshoz mindkettőre szüksége lesz. Online számlánk aláírás és pecsét nélkül is érvényes. Postai úton nem küldjük!

FONTOS:

Az ügyfeleink visszajelzése alapján a megrendelések 99%-a korrekten, gyorsan, zökkenőmentesen lezajlott !! Köszönjük hogy megrendelésével bizalmat szavaz felénk! Mi biztosan nem élünk vissza vele!!

 

Webáruház készítés