Thermomaster D-PLUS dübel 220 mm

Raktárkészlet: VAN
Thermomaster D-PLUS dübel 220 mm
Árinformáció:
A feltüntetett árak a beszállítóink által visszaigazolt megrendeléseinkre vonatkoznak, viszont nem minősülnek konkrét ajánlatnak. Aktuális készleten vagy beszállítás alatt lévő termék árakért érdeklődjenek telefonon, e-mailben!
Szállítási információ:
Ország bármely pontjára a szállítás ingyenes, ha ebből a termékből, vagy a hozzá tartozó rendszerelemekkel együtt, összességében, bruttó 100.000 Ft felett rendel! Szállítási idő: 3 - 5 munkanap
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
AJÁNLATKÉRÉS
Részletek
Termék paraméterek
Vélemények
MEGRENDELÉS - FIZETÉS - SZÁLLÍTÁS folyamata
Részletek

Csak egész doboz rendelhető !


Thermomaster D-PLUS dübel a külső homlokzat hőszigetelésnél, a polisztirol ( EPS, XPS ) hőszigetelő táblák rögzítésére szolgál. Normál súlyú beton, tömör- és üreges* vagy lyukacsos*; illetve könnyű adalékanyagos* falazatokban alkalmazható. (ETAG 014 szerinti alkalmazási területek: A, B, C*, D*). Minimum 6 db / m2 a szükséges dübelmennyiség, de a pontos mennyiség meghatározásánál figyelembe kell venni a helyi szabályozásokat és a külső körülményeket (szélnyomás). A fal minimum vastagsága és a dübelek közti minimum távolság >100 mm kell, hogy legyen.

Termék paraméterek
Dübel hosszúság
220 mm
Dübel átmérő
10 mm
Dübel tányérátmérő
60 mm
Dübel típusa
műanyag beütőszeges
Raktárkészlet
VAN
Min. rendelhető mennyiség
100 db
Választható mennyiségek
100 db, 200 db, 300 db, 400 db, ...
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
MEGRENDELÉS - FIZETÉS - SZÁLLÍTÁS folyamata

MEGRENDELÉS folyamata:

- webshopban  

- e-mailben: iroda@szigetelesvasarlas.hu címünkre

- telefonon:  +36-70-77-99-377 telefonszámunkon

amelyik Önnek kényelmesebb.

A megrendeléshez szükséges információk:

- termékek, méretek, mennyiségek pontos kiválasztása, megadása (csomagolási egységekre kerekítve)

- számlázási cím (a cím ami a számlán kell hogy szerepeljen)

- szállítási cím (ahova a termékek szállítását kéri, amennyiben szállítással kéri rendelését)

- kapcsolattartó neve (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban őt keressük)

- kapcsolattartó telefonszáma (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban ezen a számon hívjuk munkaidőben)

- átvevő neve és telefonszáma (amennyiben a kiszállításkor jelen lévő személy más mint a kapcsolattartó)

FIZETÉS:  DÍJBEKÉRŐ – FIZETÉS – ELŐLEGSZÁMLA folyamata

  1. A megadott adatok alapjánDÍJBEKÉRŐ-t küldünke-mail-ben 24 órán belül. Kérjük ellenőrizze le a promóció- és a spam email mappáját is, ha nem találja. Néha sajnos oda kerülnek a leveleink. A díjbekérő tartalmazza már a fuvardíjat, a csomagolási és egyéb költséget is (dryvit ragasztóknál, cserepeknél). Ha változás van a megrendelés tételeihez képest, akkor felhívjuk Önt.

A díjbekérőt emailben küldjük az utaláshoz, befizetéshez szükséges banki adatokkal, összeggel, hivatkozási számmal.

  1. FIZETÉSI MÓDOK:

- előreutalással díjbekérő alapján

- készpénzes befizetéssel központi irodánkban (Győr, Kiss Ernő utca 1.)

- készpénzes befizetéssel Duna Takarék Bank-os vagy OTP-s számlaszámunkra.

A helyszínen a sofőrnek nem tud fizetni.

  1. ELŐLEGSZÁMLAa beérkezett összegről

Utalását vagy befizetését követően (a pénz számlánkra beérkezése után) előlegszámlát állítunk ki a megadott számlázási cím alapján.

Számlázó programunk emailben küldi Önnek az előlegszámlát, FIZETVE megjelöléssel. Ezt követően Önnek az áru érkezéséig további teendője nincsen.

 

CÍMRE SZÁLLÍTÁS – ÁTVÉTEL folyamata

  1. GLSfutárszolgálattal történő szállítás esetén (kisebb csomagoknál csak, hőszigetelést nem vesz fel a GLS)a rendszer automatikus értesítést küld a várható érkezésről.

A feladást követően a csomagok 24 órán belül érkeznek a megrendelőhöz.

  1. A címre szállításról, átvételről előzetesen egyeztetünk Önnel.Amennyiben lehetséges, igyekszünk az Önnek leginkább megfelelő szállítási/átvételi napot megszervezni.
  2. A kiszállítás legtöbb esetben nagyobb autókkal történik.(7,5t-s vagy 12t.-s autókkal) Általábanponyvás felépítménnyel.

  

 

Amennyiben a behajtáshoz engedély szükséges vagy nehezen megközelíthető (belógó ágak vannak az út mentén, keskeny az út, domboldalon van a szállítási cím) kérjük előre jelezze nekünk a szállítási nehézséget!

  1. A szállítás napján azérkezés előtt a sofőr keresni fogja még.
  2. A szállításkora sofőr mellett rakodó ember nincsen. A lepakolásban segít a sofőr, de az átvételkor segítséget kellene szerveznie, kérjük ezzel kalkuláljon előre!
  3. Az átvételkor a sofőr átadja aszállítólevél egy példányát, egy másikat kérünk aláírni, leigazolni.

 

VÉGSZÁMLA a folyamat lezárásakor

- a kiszállítást követően 0-ás végszámlát küldünk emailben, amennyiben az előlegszámlán szereplő termékek nem változtak, módosítás (kiegészítő rendelés) nem történt.

- amennyiben rendelésében változás, módosítás (kiegészítő rendelés, raklapok elszámolása) történt, akkor a végszámla összege nem lesz nullás. Az elszámolószámla alapján további utalásra, befizetésre lesz szükség. Mi az elszámolást követően a mínuszos számlákat általában aznap teljesítjük.

- Az előlegszámla és a végszámla együttesen fogják majd a rendelését, befizetését igazolni. Elszámoláshoz mindkettőre szüksége lesz. Online számlánk aláírás és pecsét nélkül is érvényes. Postai úton nem küldjük!

FONTOS:

Az ügyfeleink visszajelzése alapján a megrendelések 99%-a korrekten, gyorsan, zökkenőmentesen lezajlott !! Köszönjük hogy megrendelésével bizalmat szavaz felénk! Mi biztosan nem élünk vissza vele!!

 

Webáruház készítés