Thermomaster D műanyag beütőszeges dübel -- átm.10mm x 180 mm

Raktárkészlet: VAN
Thermomaster D műanyag beütőszeges dübel -- átm.10mm x 180 mm
Árinformáció:
Az ár: bruttó Ft / db ár. Érvényes: 2021. NOVEMBER 30.-IG, vagy visszavonásig!
45 Ft ( 35 Ft + ÁFA) / db
db
db
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
AJÁNLATKÉRÉS
Részletek
Termék paraméterek
Vélemények
CSATOLT DOKUMENTUMOK
MEGRENDELÉS - FIZETÉS - SZÁLLÍTÁS folyamata
Részletek

Thermomaster D műanyag beütőszeges dübel, külső homlokzati hőszigetelő rendszerekben használatos polisztirol (EPS és XPS) hőszigetelő lapok mechanikai rögzítésére szolgáló dübel, normál súlyú beton, tömör- és üreges, falazatokban, könnyű adalékanyagos betonban történő alkalmazásra. (Alkalmazási területek: A, B, C*, D*). A szükséges dübelmennyiség meghatározásánál figyelembe kell venni a helyi szabályozásokat és a külső körülményeket (pl. szélterhelés), de minimum 6 db/m2 szükséges. A fal minimum vastagsága és a dübelek közti minimum távolság >100mm kell legyen.

Termék paraméterek
Dübel átmérő
10 mm
Dübel tányérátmérő
60 mm
Anyagszükséglet
min. 6 db / m2
Dübel típusa
műanyag beütőszeges
Raktárkészlet
VAN
Min. rendelhető mennyiség
250 db
Választható mennyiségek
250 db, 500 db, 750 db, 1000 db, ...
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
CSATOLT DOKUMENTUMOK
MEGRENDELÉS - FIZETÉS - SZÁLLÍTÁS folyamata

MEGRENDELÉS folyamata:

- webshopban  

- e-mailben: iroda@szigetelesvasarlas.hu címünkre

- telefonon:  +36-70-77-99-377 telefonszámunkon

amelyik Önnek kényelmesebb.

A megrendeléshez szükséges információk:

- termékek, méretek, mennyiségek pontos kiválasztása, megadása (csomagolási egységekre kerekítve)

- számlázási cím (a cím ami a számlán kell hogy szerepeljen)

- szállítási cím (ahova a termékek szállítását kéri, amennyiben szállítással kéri rendelését)

- kapcsolattartó neve (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban őt keressük)

- kapcsolattartó telefonszáma (a rendeléssel, szállítással kapcsolatban ezen a számon hívjuk munkaidőben)

- átvevő neve és telefonszáma (amennyiben a kiszállításkor jelen lévő személy más mint a kapcsolattartó)

FIZETÉS:  DÍJBEKÉRŐ – FIZETÉS – ELŐLEGSZÁMLA folyamata

  1. A megadott adatok alapján DÍJBEKÉRŐ-t küldünk e-mail-ben 24 órán belül. Kérjük ellenőrizze le a promóció- és a spam e-mail mappáját is, ha nem találja. Néha sajnos oda kerülnek a leveleink. A díjbekérő tartalmazza már a fuvardíjat, a csomagolási és egyéb költséget is (dryvit ragasztóknál, cserepeknél). Ha változás van a megrendelés tételeihez képest, akkor felhívjuk Önt.

A díjbekérőt emailben küldjük az utaláshoz, befizetéshez szükséges banki adatokkal, összeggel, hivatkozási számmal.

  1. FIZETÉSI MÓDOK:

- előreutalással díjbekérő alapján

- készpénzes befizetéssel országosan bármely OTP Bank fiókban, az OTP Banknál vezetett folyószámlánkra

A helyszínen a sofőrnek nem tud fizetni.

  1. ELŐLEGSZÁMLA a beérkezett összegről

Utalását vagy befizetését követően (a pénz számlánkra beérkezése után) előlegszámlát állítunk ki a megadott számlázási cím alapján.

Számlázó programunk e-mailben küldi Önnek az előlegszámlát, FIZETVE megjelöléssel. Ezt követően Önnek az áru érkezéséig további teendője nincsen.

 

CÍMRE SZÁLLÍTÁS – ÁTVÉTEL folyamata

  1. GLS futárszolgálattal történő szállítás esetén (kisebb csomagoknál csak, hőszigetelést nem vesz fel a GLS) a rendszer automatikus e-mail értesítést küld a várható érkezésről.

A feladást követően a csomagok 24 órán belül érkeznek a megrendelőhöz.

  1. A címre szállításról, átvételről előzetesen egyeztetünk Önnel. Amennyiben lehetséges, igyekszünk az Önnek leginkább megfelelő szállítási/átvételi napot megszervezni.
  2. A kiszállítás legtöbb esetben nagyobb autókkal történik.(7,5t-s vagy 12t.-s autókkal) Általában ponyvás felépítménnyel.

  

 

Amennyiben a behajtáshoz engedély szükséges vagy nehezen megközelíthető (belógó ágak vannak az út mentén, keskeny az út, domboldalon van a szállítási cím) kérjük előre jelezze nekünk a szállítási nehézséget!

  1. A szállítás napján az érkezés előtt a sofőr keresni fogja még.
  2. A szállításkor a sofőr mellett rakodó ember nincsen! A lepakolásban segít a sofőr, de az átvételkor segítséget kellene szerveznie, kérjük ezzel kalkuláljon előre!
  3. Az átvételkor a sofőr átadja a szállítólevél egy példányát, egy másikat kérünk aláírni, leigazolni. Amennyiben raklapon érkezett az áru, kérjük mindenképpen írja rá a szállítólevélre, hogy Önnél maradt a raklap, vagy vissza adta a sofőrnek. A raklapnak van egy díja, amit le kell számláznunk, mennyiben Önnél marad a raklap. 

 

VÉGSZÁMLA a folyamat lezárásakor

- a kiszállítást követően 0-ás végszámlát küldünk emailben, amennyiben az előlegszámlán szereplő termékek nem változtak, módosítás (kiegészítő rendelés) nem történt.

- amennyiben rendelésében változás, módosítás (kiegészítő rendelés, raklapok elszámolása) történt, akkor a végszámla összege nem lesz nullás. Az elszámolószámla alapján további utalásra, befizetésre lesz szükség. Mi az elszámolást követően a mínuszos számlákat általában aznap teljesítjük.

- Az előlegszámla és a végszámla együttesen fogják majd a rendelését, befizetését igazolni. Elszámoláshoz mindkettőre szüksége lesz. Online számlánk aláírás és pecsét nélkül is érvényes. Postai úton nem küldjük!

 

Webáruház készítés